Finbesök från Sverige! :)

WOW FY FAN! Jag har nog seriöst aldrig haft såhär många läsare i heeela mitt liv! Fy fan hela 5 stycken de är fan inte illa! Nytt statistik rekord skulle jag gissa på! Ajemen!

Jajamensan nu är de inte länge till mamma kommer och jag vänta med spänning! Jag her verkligen lagt upp ett schema med saker vi ska göra, i vilken ordning och ungefär när! I love it! Då får jag lite att pyssla med också, som ett arbete! Jag kanske rent utav slutar som guide här i London på en av bussarna som går här! :P Haha fan va kul en ändå! Eller flygvärdinna och komma till olika ställen i världen.. De hade jag nog gillat! :)

Provar en ny metod jag läste om i cosmo idag! Att inte klämma finnen inom 24 timmar efter den är hittad så är den borta inom dessa 24 timmar.. Har ingen aning om de funkar! Men jag kan säga att de tar emot för mig! De gör de verkligen som den finnmördare och jag är så känns de hemskt att inte få klämma riva, klämma lite till tills jag blöder och då den stora finalen med att klämma ännu hårdare! MMmmm ni föstår inte vad jag går igenom! :D

Tror faktiskt jag till och med kanske kan sno lite bilder från moas kamera idag för att visa er vad vi har hittat på! :) Men de är om de funkar! :) NEJ FUCK! Nu var jag jävlar i de nära på att klämma finnejävlen ändå!!!!
Nej nu försöker vi få med lite bilder innan jag går crazy på denna lilla röda fläck med lite gegg i :)

Har bara denna bilden som är någorlunda sevärd från vår utgång med kära rasmus :)


Louies födelsedag


födelsedagsgrisen :)








Bananen!






Höst



Nej nu pallar jag inte lägga in fler! As många till jag får väl ta mig tid att lägga in på facebook istället! Detta är verkligen bara en liten smakbit! Hoppas inte Moa blir arg men de är ju inte så många som läser här ändå så de kan ju inte göra så mkt! :)
Har nog kommit fram till varför jag inte är en storbloggare! :P För Jag lägger in allt jag tänker på på en gång och alla bilder jag har! Jag får väl börja spara på de men fan har ju så dåligt minne så då lär de ju aldrig komma upp! :D
Nej nu ska jag sova!! God natt på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0